11 augusti

Skrivet 2010-08-11 Klockan 17:44:26

Vi vann DM-finalen efter en mycket lååååång match. förlängning 2x15 min. Jag var riktigt jävla dålig, man kan ju undra varför det alltid går åt helvete när det är publik? Eller när min fader är och kollar.
Hans kommentar var iaf ' hahahahah, det här var iaf den sämsta matchen jag har sett dig spela' och jag är alltid dålig när han kollar, så ni kan ju tänka er hur JÄVLA BRA jag var!!

Nog om detta, jag har precis ätit räkor så sjukt gott och nu ska jag och kolla på när lennart ska flyga flygplan. OIYEAH FLYGPLAN, OIYOO FLYGPLAN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!