sweeeeeeet

Skrivet 2010-04-21 Klockan 13:20:39

jag har inte uppdaterat så speciellt mycket, men jag gör lite när jag har tid och lust. Just nu sitter jag i skolan, har precis fått massage av Viktor! :) Men nu sitter jag då i datasalen. Om ungefär en kvart ska jag ha förhör på G-kriterierna i fysik och jag har inte pluggat på ett skvatt! det kommer att gå sådär sjukt bra.

Efter skolan så ska kanske Geena med mig hem och kolla på i taket lyser stjärnorna, jag har kommit på att vi alltid kollar på den tillsammans! lite traditon. Annars ska jag nog dra på träning, om det är någon. men annars får det bli en spring tur, i think.

nej, men nu ska jag dra och vara social med mina underbara vänner! PUSSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!