söndag

Skrivet 2010-04-25 Klockan 19:22:51

jag skriver i varje inlägg nu för tiden att jag är dålig på att uppdatera och tjalala, men jag gör inget åt det som ni kanske märker.. så därför ännu en gång, JAG ÄR DÅLIG PÅ ATT UPPDATERA.

Jag kom precis hem, jag har sussat vid viktoria inatt och sen när jag kom hem så blev det att träffa Geena. Vi har grillat (som vi är världsbäst på) och spelat fotboll med lite folk. Jag testade två nya saker att grilla idag, bananer och sen lägga i choklad och marsmellows (stavning?) Fy fan du, det var gott. Alla blir typ helt chockade när jag säger att jag aldrig har testat det, men nu jävlar har jag det!

Har inte så mycket mer att säga, imorgon är det seriepremiär på dalhem ip för b-laget, där jag ska spela. Annars har det väl inte hänt så speciellt mycket. Jag ska in till stan imorgon oxå, hjälpa till att ordna upp en grej!
PUSSHEJ!


-sedan spexfotot i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!