festmetoden

Skrivet 2010-04-17 Klockan 12:27:28

Hela dagen är en förberedelse, man blir bara mer och mer taggad för varje minut som går! jag vill att tiden bara ska springa iväg. Men samtidigt är det så mycket som ska hinnas med. Jag har inte hunnit handla någon present till bruttan, dålig stil jag vet, hon är ju min fru trottsallt. Men jag lovar att hon ska få en riktigt fin present av mig!

Just nu har jag musik på så att det dånar, ska snart hoppa in i duschen och raka benen. Sedan blir det att göra sig iordning för fotbollsmatch och packa ner allt jag kommer behöva ikväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!