ambitions

Skrivet 2010-04-03 Klockan 14:53:58

HAHAHAHAHAHA, säger jag om igår kväll. Vi ska helt enkelt inte ha med hjul att göra.
Jag och Jennifer var först och kollade på endre matchen. Där träffade vi olivia så vi ställde oss vid henne, sedan kom även viktoria och gjorde oss sällskap. Efter matchen gick vi till Jennifer och käkade, gud vad hungrig jag var! Aja, sedan så gick vi typ in till sebastian och Bp. Vi skulle cykla till Emil efter ett tag och så hittade jag en cykel som jag skulle låna, men så var det rå jävla punka och den var typ paj! så vi fick skjutsa. Vid solberga mötte vi upp Viktoria så vi lämnade ena cykeln och fick skjuts bort. Väl där lyssnasde vi på musik och umgicks, sedan skulle vi ut och åka inlines (heter det så?) och sebastian skulle leka viktoria när hon åkte och så drog han på arslet så jävla hårt! FY FAN VAD ROLIGT DET VAR! Sedan ska dom visa att viktoria och jennifer har lika dana trosor på sig och då gör viktoria en riktigt snygg vurpa och sätter sig på rumpan. Lilla svanskotan slog sig igen, den här gången var det dock inte mitt fel.
Påvägen hem har vi då bara en cykel och är fyra personer som skulle behöva åka. äh, men vafan vi testar att åka. jag sätter mig på sadeln och viktoria och jennifer sätter sig på pakethållaren. Sebastian hålller på att ramla hela tiden och vi kom max 5 meter framåt. Sedan böjer sig hela cykeln och hjulet böjer sig. HELVETE VAD VI GARVADE!

aj, ni skulle ha vart med säger jag bara.

nu idag blir det träning på konstgräset i rävhagen, sedan fixar vi oss och drar vidare SÅ KÖR VI GÄRNET!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!