träning, andra avenyn och godnatt!

Skrivet 2009-12-01 Klockan 22:18:50

har precis tränat, det gick åt helvete. jag sög som fan! Men till imorgon taggar vi och tar nya tag för debut träning med damerna, jag nygga och johanna. Jag tror faktiskt att det kommer att bli riktigt roligt, fast jag är så sjukt nervös bara. Men man får ju hoppas att det går bra!
Vi spelade match på träningen emot aik, dom var inte så många och vi var inte så många så det blev bra. Fat jag kunde inte ens ta ner en boll så, jag var inte precis något hot för motståndaren ifall man säger så. hade även samtal med böna, fick nästan ingen kritik. Det är väl det man vill ha? så att man vet vad man ska bli bättre på och träna mer på? (nu lät jag jävligt skrytig, men det var inte alls så menat! tror inte att någon får så mycket kritik) Fick typ bara att jag inte skulle 'dissa' mig själv och våga skjuta, hmm..

Hoppas att jag kan sova inatt iaf, kunde ju inte det igår för sprut fan. Kommer säkert inte det ikväll heller, det är så himla jobbigt. Men nu ska jag krypa ner och kolla på andra avenyn :)
Puss och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!