onsdag 30 dec

Skrivet 2009-12-30 Klockan 15:17:07

Fy fan vad jag har varit duktig idag, jag har städat hela mitt rum. Eller ränsat hela golvet och stolen som var ett berg med kläder på. riktigt bra gjort av mig.

Jag vaknade vid halv ett av att elin ringde mig, vi ska åka till dalhem sen och hämta en peruk som hon ska ha imorgon när hon och emma ska vara svenne och lotta på deras nyårs fest.
Och nu är det såhär att jag undrar lite om våran nyårs fest, för vi måste ju handla maten och det innan så ifall någon som läser det här och typ vet hur vi ska göra kan ju höra av sig eller lägga en kommentar. Vore snällt.
Annars vet jag inte alls vad jag ska göra idag, eller jag borde ut och springa men isf blir det inte förren senare ikv. Tycker inte om att springa när det är ljust.
Men jag uppdaterar senare, ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!