måndag

Skrivet 2009-12-28 Klockan 18:09:02

Vaknade imorse av att Geena ringde, hon ville att vi skulle komma bort till södervärn och kolla fotboll med henne. Det var inte så speciellt jätte roligt så vi fortsatte våran resa bort till pastavagnen för att käka (man får alltid äta där med viktoria, hennes favoritställe) vi fick äta det i simons trapphus eftersom han låst ut oss och gått ner till stan för att byta lite av hans julklappar. När vi var mätta och belåtna så gick vi även ner på stan, jag köpte en klänning för 100 kr och hittade även en massa andra fina saker, ska in till stan imorgon också och då ska jag komma ihåg strövetcheckarna. Det mesta man hittar är dock inte på rea och det är ju då lite synd.. Men ljuset i mörkret, jag fyller ju år om typ 3 veckor så då kan man önska sig en massa saker ist :D

Nu är jag hemma efter skjuts hem av Adrian, tack för det! jag ska plocka upp och fixa lite på mitt rum. Sedan ska Emma hämta mig och jag ska ta med en bra film som jag vill se ikv. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra får se, blir nog en kväll i tv-soffan! men det gillas!




Kommentarer
Postat av: camilla

Skrivet 2009-12-28 Klockan 23:24:38
vad va de för klänning och vart hittade du den? måste ha på mig ngt på nyår, har panik.

URL: http://kamillazetterwall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!