JH

Skrivet 2009-12-25 Klockan 18:59:13

nu är allt julstök över, det har varit ännu en dag med massvis med julgodis och god mat.
Nu sitter jag hemma vid Jennifer Hellgren och vi pratar lite, var ett tag sen vi träffades så det finns ganska mycket att prata om. Vi ska nog gå ner på stan och käka lite snart, man behöver ju lite mat även fast man har tjockat i sig hela dagen.
Jag har tyvärr glömt mina fotbolls strumpor i Patriks bil så vi måste nog gå en promenad förbi Elin och hämta dom, skulle ju vara lite surt att spela utan strumpor eller ännu värre inte spela alls..

Men ha en trevlig kväll det ska jag :)
 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Skrivet 2009-12-26 Klockan 00:23:26
diggar låten gryymt!!

URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!