Hemma igen

Skrivet 2009-12-29 Klockan 19:14:12

Nu är jag äntligen hemflyttad igen, wiihu!  ska bli skönt att inte hålla på att flytta runt varje dag och bara kunna komma hem och känna att man är hemma. fett med  najs!

Eftersom jag har alla saker samlade (förutom klänningen som jag kanske ska ha på nyår som jag glömde) så tänkte jag faktiskt ladda in en massa bilder ifrån båda mina kameror. så snart kommer jag nog lägga ut smockfullt av bilder, både facebook och här ska du se :)

Blev stan idag igen, köpte skorna jag har kollat på typ varenda dag jag har varit i stan. Känns nästan som om jag har ångrat mig nu? huuh, jag hatar beslutsångest.


Föresten så såg jag en söt kille och en riktigt jävla snygg kille igår, synd var bara att bilderna inte funkade att ladda upp. Men ska försöka en annan gång. En var en innebandyspelare som spelar i aik och den andra killen är med i the holiday så sjukt snygg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!