...

Skrivet 2009-12-29 Klockan 21:47:32


Vet ni vad jag har kommit på? den är snart januari och jag har ännu inte julstädat. hihi, jag är så himla duktig. funderar på att börja röja ut mitt rum lite nu, när jag ändå har halva mina saker ner packade i väskor som jag har haft med mig när jag har flyttat runt. Och mina kläder ligger typ som ett berg på en stol (som vanligt) men nu är det faktiskt dubbelt så högt som vanligt. Mamma och pappa hade kanske blivit glada ifall dom kom hem och såg att jag faktiskt hade ansträngt mig och städat mitt rum utan att dom hade tjatat 50 gånger innan, även fast dom har ringt och sagt att jag skulle göra det nu för några dagar sen men iaf.
Nej jag tänker faktiskt vara duktig ikv, jag kan tänka att städar jag inte så får jag inte gå ut på nyår. Då kommer det att gå av bara farten, eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!