...?

Skrivet 2009-12-25 Klockan 23:07:18

Vad fan tänker du med egentligen? tänkte du gå bakom ryggen på henne eller? du kan ju iaf inte ha mycket till hjärna, ofta du sumpar bort den här chansen. Men nu får du fan skylla dig själv, aldrig i mitt liv att jag skulle peppa henne till att ta tillbaka dig. Inte när du beter dig så. Jag kan erkänna att förut tyckte jag att hon skulle köra på dig, men ack nej! Jag har ångrat mig nu! Jag troddet att du var bra för henne, men istället sårar du henne och förstör. Är du taskig emot henne igen, då vet jag inte vad jag gör!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!