tvåtusennio

Skrivet 2009-12-30 Klockan 21:52:15

2009 lider nu emot sitt slut och jag kan konstatera att under det här året har det hänt så himla mycket saker. Det har nog vart det mest händelserika året i mitt liv, kanske beror på åldern? är det inte i tonåren det händer sådär rikligt med saker?

Året började iaf med en riktigt rolig nyårs fest, vi var hemma vid Johannas lägenhet på södertorg. Och jag och jennifer h fick typ värsta suget efter att festa, det var ju så roligt! så det blev en fest i mitt hus här i roma. Dock var det inte meningen, men det slutade så iaf kanske något jag ångrar idag? Annars flöt januari på jag fyllde 15 och skolan började igen.
Jag kommer inte riktigt ihåg så mycket på det tidiga delen av året, kanske för att det inte hände något speciellt? Men tiden rullade iaf på och jag kommer verkligen ihåg en dag i skolan när vi hade bakat vaniljbullar på hemkunskapen. Jag ville jätte gärna ha en bulle och började springa i koridoren, klumpig som jag är snubblade och gled typ igenom halva korridoren. Jag tror aldrig att jag har sett Carolina skratta så himla mycket. Hon var den första jag såg när jag kollade upp och hon satt i ett hörn och bara garvade. Fy fan vilken tjock tjej jag var, men det bjuder jag på!
När sommaren kom hängde jag och jennifer h ihop jätte mycket vi var på standen och var på olika partan. vi och även några fler som viktoria och jennifer p var på vadstuck där vi sov vid niklas för första gången. Vi hade en hejdundrande fest i åminne på midsommar där jag även tappade min mobil. Och stånga spelen får vi väl inte glömma? och festen hemma vid jennifer, även fast man kanske skulle vilja glömma den. 
Jag och niklas blev även tillsammans den sommaren, det höll inte speciellt länge om man jämför med hur länge vi träffades innan och sedan så höll han och en av mina kompisar på att bli tillsammans. Det sved ganska mycket faktiskt om jag ska vara ärlig, fast mest av kompisen då. Men that's life och nu spelar det ju ingen roll. 
Jag och Erica och Viktoria började hänga ganska mycket i slutet av sommaren. Det blev mycket bygdegårdsfester och det har hållt i nu ända till vintern, även fast det mest bara var jag och viktoria nu i slutet och så var ju Geena med oxå, det får man ju inte glömma. Det har även hänt en del tråkiga saker på året, min bror har tillexempel blivit sjuk men det går på bättringsvägen även fast det kommer att ta långt tid. Jag slutade även med innabandyn nästan precis efter vi hade varit och spelat sm med distiriktslaget. Fick även börja träna med a-laget i fotboll något jag tycker är väldigt roligt. Även många andra roliga saker har hänt under året, men sommaren är nog den som jag minns bäst. Sommarjobbet och alla insidenter som har hänt. Sommaren är lätt den bästa årstiden om man säger så.
Det här året finns så otroligt många minnen och härligheter som har hänt, även saker som inte är så himla bra också. Men dom behöver ju inte alla veta.

Nu hoppas vi på att nästa år blir ännu mera lyckat och vi startar med en riktigt super party imorgon! GOTT NYTT ÅR!
njut nu av lite musik som väcker minnen för mig av 2009.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!